Garantie

De toepasselijke garantie en de garantietermijn op elk aangekocht product is steeds vermeld op uw factuur en begint te lopen vanaf de leveringsdatum. De standaardgarantie die wordt gegeven is de Carry-in garantie (i.e. fabrieksgarantie), tenzij de factuur uitdrukkelijk anders vermeldt. Om de herstelling en/of omruiling van uw defect product mogelijk te maken, dienen de volgende voorwaarden te worden gerespecteerd:

Al onze producten zijn onderworpen aan deze Service & Garantievoorwaarden.

  1. Volg strikt de jaarlijkse onderhoudsinstructies van uw product op en laat deze afstempelen op uw garantiekaart.
  2. Een garantie op uw product is enkel mogelijk indien u in het bezit bent van uw aankoopfactuur. Wij kunnen hierop géén uitzonderingen toestaan, het is dus van uitermate belang dat u uw aankoopfactuur goed bijhoudt.
  3. Schade die u zelf veroorzaakt heeft aan uw product valt nooit onder deze Service & Garantievoorwaarden.
  4. Registreer uw product. Heel wat fabrikanten bieden enkel een garantie op hun product indien u uw product heeft geregistreerd. Voer dus steeds de procedure van registratie uit aan het eind van de installatie van het product.
  5. Voer nooit zelf een herstelling aan uw product uit. Vaak vervalt hiermee de volledige garantie op uw product.
  6. Carry-in garantie: Dit is de standaardgarantie die op een bepaald product wordt toegekend door de fabrikant/leverancier. De door ons geboden garantie is te allen tijde beperkt tot de garantie die door de fabrikant/leverancier wordt geboden. Indien u tijdens de garantieperiode vaststelt dat uw product defect is, kan u het defecte product binnenbrengen in onze showroom of naar ons opsturen. Indien uit ons nazicht blijkt dat het product effectief defect is, wordt het teruggestuurd naar de leverancier of fabrikant voor herstelling. Dergelijk nazicht van het product doen wij om de zogenaamde “repairkosten” die leveranciers of fabrikanten vaak aanrekenen voor het terugsturen van niet-defecte producten, te vermijden. In ieder geval zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele verzendingskosten die zouden worden aangerekend door de fabrikant/leverancier voor het terugsturen van het product.
  7. On-Site garantie: Dit is een bijkomende garantie bovenop de Carry-in garantie die vaak bij de elektronische behandelstoelen en grotere artikelen door onze leverancier/fabrikant wordt toegekend. U vindt het On-Site garantieteken op uw factuur.
  8. DOA (Dead-on-arrival): Dead-on-arrival betekent dat het toestel reeds defect is van bij de aankoop. De dead-on-arrival garantieperiode is maximaal 7 dagen na aankoop. Indien u vaststelt dat het toestel reeds defect is bij de aankoop, komt u met het defecte product terug naar onze showroom en wordt het toestel onmiddellijk omgeruild (indien het voorradig is). Indien niet voorradig wordt het toestel teruggestuurd naar onze leverancier en krijgt u binnen een periode van 1 à 2 weken een nieuw toestel (afhankelijk van de levertermijn en beschikbaarheid van het product.

Heeft u vragen? Bezoek onze showroom of bel +32(0)36473612